Microsoft D365 Finance & Operations, (Microsoft Dynamics AX)

Vállalatirányítás felső fokon.
A Microsoft nagyvállalati ERP megoldása

dynago dynamics

Teljes vállalatot lefedő funkcionalitás

A Microsoft Dynamics AX rendszer a közepes és nagyvállalati szektorban hazánkban is egy elterjedt vállalatirányítási megoldás, mely nagy felhasználó és tranzakciószám, összetett folyamatok kiszolgálására készült. A Microsoft Dynamics AX egy stabil és kiforrott rendszer, teljeskörű funkcionalitása nehezen kinőhető, mégis egy rugalmas rendszer, mely kiválóan bővíthető iparági megoldásokkal.

Az AX rendszer legújabb verziója a Microsoft Dynamics365 Finance & Operations. Az F&O rendszer ötvözi a teljes ERP funkcionalitást a Microsoft által szintén évek óta folyamatosan fejlesztett CRM rendszerrel. Ez a modern vállalatirányítási rendszer teljes felhős szolgáltatásként (SaaS) igénybe vehető ez esetben az infrastruktúra biztosítása sem jelent kihívást az ügyfelek részére.

Teljes vállalatot lefedő funkcionalitás

A Microsoft Dynamics AX rendszer a közepes és nagyvállalati szektorban hazánkban is egy elterjedt vállalatirányítási megoldás, mely nagy felhasználó és tranzakciószám, összetett folyamatok kiszolgálására készült. A Microsoft Dynamics AX egy stabil és kiforrott rendszer, teljeskörű funkcionalitása nehezen kinőhető, mégis egy rugalmas rendszer, mely kiválóan bővíthető iparági megoldásokkal.

Az AX rendszer legújabb verziója a Microsoft Dynamics365 Finance & Operations. Az F&O rendszer ötvözi a teljes ERP funkcionalitást a Microsoft által szintén évek óta folyamatosan fejlesztett CRM rendszerrel. Ez a modern vállalatirányítási rendszer teljes felhős szolgáltatásként (SaaS) igénybe vehető ez esetben az infrastruktúra biztosítása sem jelent kihívást az ügyfelek részére.

dynago dynamics

A Microsoft D365 F&O előnye

Megbízható, bizonyított funkcionalitás

A több évtizedes termékfejlesztésnek köszönhetően egy olyan technológia kerül az ügyfelek kezébe, mely az eddigi teljes Microsoft ERP és CRM termékfejlesztést magába foglalja.

Integrált ökoszisztéma

Az új F&O verzió szorosan illeszkedik a Microsoft365 (Office) termékcsaládhoz. Teljes átjárhatóság áll rendelkezésre a Office termékcsalád megoldásaival (Excel, Word, Outlook) és a folyamatosan fejlődő Microsoft Power Platform (PowerBI, PowerApps) megoldásaival.

Teljes iparági lefedettség

Az AX rendszerben igazán bonyolult gyártási, szerviz, logisztika és raktár folyamatok is kialakíthatók. Mivel világszerte számos nemzetközi partner és bevezetési tapasztalat áll rendelkezésre, a rendszer bővíthető kész iparági megoldásokkal (Add-on) melyek által nagyobb egyedi fejlesztések nélkül is elérhetővé válnak az adott terület best practice megoldásai.

Minden vállalat méretre

Az AX rendszer esetén nincs igazán felső korlát a metrikák tekintetében. A felhasználó szám a tízes nagyságrendtől egészen az ezres nagyságrendig mozog. Korlátlan számú vállalat nyilvántartására alkalmas a rendszer és roppant nagyméretű adatbázisok és tranzakciószám esetén is megfelelő performancia biztosított a felhasználók részére.

Miért a D365 F&O?

Nagyvállalati kontroll a teljes pénzügyi területen: Főkönyvi és költségkönyvelés, tárgyi eszközök, készpénz, árfolyam és bankkezelés, számlázó rendszer, integrált pénzügyi kimutatások, vállalati, cégcsoport szintű riporting.

Teljes értékű CRM funkcionalitás: Potenciális ügyfelek nyilvántartása, kampánytevékenységek lebonyolítása, valamint értékesítési ajánlatok létrehozása és követése. Keretrendelések, egyedi rendelések feldolgozása, a kiszállítási folyamat követése, értékesítéshez kapcsolódó bizonylatok előállítása.

Beszerzés
Beszerzési irányelvek, beszerzési folyamat szabályozása. Stratégiai szállítók, beszerzési ajánlatok, keretszerződések, egyedi beszerzések követése. Beszerzési visszaigazolások, bevételezések követése, azokhoz tartozó költségek felosztása és elemzése.

Készletgazdálkodás
Bejövő és kimenő készletek betárolása, és áttárolása. Úton lévő készletek, és idegen helyen tárolt cikkek nyilvántartása. Készletértékelés, leltározás.

Raktárkezelés
Kötegelt és nem kötegelt cikknyilvántartás, mobil eszközökkel támogatható leltárfunkciók, egyedi azonosítás és nyomkövetés.

Szolgáltatási szerződések nyilvántartása, a szolgáltatási rendelések és a vevői kérdések kezelése. A szervizcikkek és erőforrások felhasználásának követése, számlázása. Szolgáltatásiszint kezelés szabványos válaszidők és tényleges idők rögzítésére.

Termelési tevékenységek irányítása és nyomon követése. Erőforrás, anyagszükséglet és kapacitástervezés. Termelésütemezés, anyag- és útvonal felhasználás, termelés visszajelzés nyilvántartása, készlet tranzakciók és termelési költségek nyomon követése.

Projektek megtervezése, létrehozása, kezelése, felügyelete és befejezése. A projektek idő és anyag vagy rögzített ár alapú elszámolása. Projektszerződéseken több projekt, alprojektek és tevékenységek, költségek nyilvántartása, elemzése.

Kersner Attila

Ha szeretne többet megtudni
szolgáltatásainkról lépjen kapcsolatba velünk!

Kersner Attila
kereskedelmi vezető