A Dynago ars poetica-jának fontos eleme a bevezetési projektet követő támogatás magas színvonalú ellátása és üzemeltetése. Hisszük és valljuk, hogy egy ERP rendszert minimum 5-10 évre vásárolnak az Ügyfelek és a jó kapcsolat nem ér véget a bevezetési projekt befejezésével. Sőt, akkor indul a támogatási időszak, amely biztosítja az Ügyfeleink számára a rendszer hosszútávú hibamentes működését. Ennek érdekében dedikált Support team gondoskodik a kiszolgálásról, egyedi, az Ügyfél speciális igényeit figyelembe vevő, akár SLA szinteket is biztosító támogatási szerződés mentén.
Alap támogatási szolgáltatás
Egy vállalatirányítási rendszer (mint minden rendszer) minden igényt kielégítő működésének és egyúttal az Ügyfelek elégedettségének kulcsa a rendszeres karbantartás és folyamatos támogatás. A Dynago csapata abban hisz, hogy ennek a szolgáltatásnak az értéke és fontossága egyenértékű egy sikeres bevezetési projekttel, ezért egy dedikált support csapat látja el ezt a feladatot, tartja naprakész állapotban a rendszert és javítja az esetlegesen időközben felmerült hibákat. Természetes módon a használat során fény derülhet olyan területek bevonására is, amire a bevezetési projekt során még nem gondolt az Ügyfél vagy idő, illetve forráshiány miatt nem valósulhatott meg. Ezen feladatok, kisebb egyedi fejlesztések megvalósítására is lehetőséget nyújt a támogatási szakasz.
Naprakész verziókövetés
Az új vállalatirányítási rendszerek esetén (MS Dynamics Business Central) a gyártó fél évente publikálja a rendszer legfrissebb elérhető verzióját, amely az új fejlesztési platform, illetve a követési szolgáltatások megvásárlásának segítségével lehetőséget biztosít az Ügyfeleink számára, hogy mindig a legfrissebb verziójú rendszert alkalmazzák, növelve így a biztonságot és a produktivitást. A korábbi rendszerek (MS Dynamics Navision) esetén egy verzió frissítés komoly anyagi és időbeli ráfordítást igényelt az Ügyfelektől, emiatt többször tapasztaltuk, hogy 3-4 verzióval régebbi platformon működtették a produktív rendszert. Ez a Business Central, legfőképp a felhős megoldás (SaaS) esetén már sokkal egyszerűbben működik. Ebben segít a Dynago frissentartási szolgáltatása, amely minimáslis ráfordítással és állásidővel garantálja az elérhető legfrissebb verziót az Ügyfél produktív rendszerén.
Komplexitási szolgáltatás
A vállalatirányítási rendszerek bevezetése során előfordul, hogy olyan speciális Ügyfél igények kerülnek lefejlesztésre és beállítása a rendszerekben, melyek követése és naprakészen tartása az Ügyfelek számára épp olyan fontosak, mint maga az alaprendszeréé. Ennek érdekében a támogatási időszakban a Komplexitási szolgáltatás keretén belül vállaljuk ezen egyedi fejlesztések naprakészen tartását, amennyiben a jogi vagy szabályozási környezet változása vagy a rendszer frissítés ezt megköveteli.