Microsoft Business Central
Vállalatirányítás felső fokon. A Microsoft vállalati folyamatkezelő rendszere
Vállalatirányítás felső fokon. A Microsoft vállalati folyamatkezelő rendszere
A MS Power Platformjának legújabb tagjai, a Power Apps és Power Automate a Microsoft által fejlesztett Mesterséges Intelligencia (AI) megoldást hozza közel az ügyfelek számára a vállalatirányítási rendszereken keresztül, felhőalapú adattárolás és az ún. Common Data Service-s használata mellett. Nincs szükség a továbbiakban az ERP rendszerbe fejleszteni bonyolult folyamatokat és speciális funkciókat.
Könnyen kezelhető, költséghatékony és felhasználó barát alkalmazások alakíthatók ki segítségükkel, akár mélyebb fejlesztői tudás nélkül is, de a tervezésben vagy a kivitelezésben a Dynago is segítséget nyújt.
Próbáld ki velünk!
A MS Power Platformjának legújabb tagjai, a Power Apps és Power Automate a Microsoft által fejlesztett Mesterséges Intelligencia (AI) megoldást hozza közel az ügyfelek számára a vállalatirányítási rendszereken keresztül, felhőalapú adattárolás és az ún. Common Data Service-s használata mellett. Nincs szükség a továbbiakban az ERP rendszerbe fejleszteni bonyolult folyamatokat és speciális funkciókat.
Könnyen kezelhető, költséghatékony és felhasználó barát alkalmazások alakíthatók ki segítségükkel, akár mélyebb fejlesztői tudás nélkül is, de a tervezésben vagy a kivitelezésben a Dynago is segítséget nyújt.
Próbáld ki velünk!
A Business Centrál mindazon funkciók, vállalati folyamatok kezelésére alkalmas, melyet a Microsoft Dynamics NAV-nál már megszokhattunk. Több évtizedes termékfejlesztés áll mögötte.
A Microsoft évente két hullámban ad ki új verziót, amely folyamatos újításokat tartalmaz. A DynaGO Naprakész szolgáltasával, Ön minden évben a legfrissebb verziójú rendszert tudja használni, és nem lesz szüksége 5-8 évente verzióváltási projektek megvalósítására.
A Microsoft nem termékeket fejleszt, hanem egy ökoszisztémát, amelynek egy eleme a Business Centrál. Ezek a részek viszont teljesen együttműködnek egymással. Így a Business Centrállal Önnek lehetősége van kapcsolódni a Microsoft Platform más elemeivel, különösen a Power BI – önkiszolgáló üzleti intelligencia rendszerrel, a Power Apps – egyedi aplikáció készítő alkalmazásával valamit az O365 – Office termékeket tartalmazó porgram csomagjával.
Tartsa kézben pénzügyeit!
Hozzon tájékozott döntéseket!
Kösse össze számviteli, értékesítési, beszerzési, leltári, és ügyfélkapcsolati adatokat, és jusson pontosabb képhez saját vállalkozása teljes működését illetően. Rajzoljon valós idejű képet pénzügyi teljesítményéről a beépített Power BI kezelőfelület segítségével.
Gyorsítsa fel a pénzügyi zárást és jelentéskészítést!
Automatizálja a követelések és kötelezettségek kezelését, és vezesse össze bejövő – kimenő számláit, hogy gyorsabban és pontosabban készíthesse el a pénzügyi zárást és a jelentéseket, a törvényi megfelelőség megtartása mellett.
Biztosítsa és automatizálja az ellátásiláncot!
Optimalizálja a készletszinteket!
Használja a beépített intelligenciát, hogy megjósolja mikor és mit kell feltölteni. A dinamikusan frissített készletszintek segítségével csak azt kell megrendelnie, amire tényleg szüksége van.
Használja ki az értékesítési lehetőségeit, csökkentse a hiányt!
A készletmennyiségek, az átfutási idők és a szükséges beszerzési dátumok automatizálásával megfelelő készletmennyiséget képes fenntartani, valamint esetleges hiány esetén helyettesítő termékeket is javasol a rendszer. Akadályozza meg a felesleges vagy engedély nélküli beszerzéseket a jóváhagyási munkafolyamatok használatával.
Értékesítsen okosan és tökéletesítse ügyfélszolgálatát!
Növelje az értékesítés hatékonyságát!
Gyorsítsa fel az árajánlatadástól a kifizetésig tartó folyamatot. Reagáljon gyorsan az értékesítést érintő kérésekre, kezelje a szervizigényeket, és fizetési folyamatokat – mindent az Outlook alkalmazáson belül.
Nyújtson kivételes szolgáltatást ügyfeleinek!
Szerezzen átfogó képet a szervizfeladatairól, munkamennyiségről, és alkalmazottai készségeiről, hogy hatékonyan szervezhesse ki a feladatokat és felgyorsíthassa a munkavégzést.
Optimalizálja a termelését!
Kezelje az előrejelzéseket az optimális teljesítéshez!
Az értékesítési előrejelzések és a várható készletfelhasználás használatával automatikusan létrehozhat termelési terveket és beszerzési megrendeléseket.
Érje el az optimális termelési szintet!
Számítsa ki és optimalizálja a gyártási kapacitást és az erőforrásigényt, hogy javítsa a termelésütemezést és megfeleljen az ügyfélkövetelményeknek.
Tartsa irányítása alatt a projektjei ütemezését és költségvetését!
Maradjon a tervezett költségvetésen belül!
Menedzselje projektjeit az időnyilvántartások, valamint a fejlett költségkimutatások együttes használatával. Fejlessze, módosítsa és vegye ellenőrzése alá költségvetését a projektek jövedelmezőségének biztosítása érdekében.
Elemezze projektjei teljesítményét!
Projektjének valós idejű státusz, nyereségességi és erőforrás-felhasználási kimutatásából hatékony döntéseket hozhat.
A BC teljesen felhőben üzemeltetett változata. Ebben az esetben a Business Central havidíjas licenc konstrukcióban érhető el, amely tartalmazza a rendszer használatának díját, és a mögötte lévő teljes infrastruktúra költéségét.
Ez a megoldás egy helyi (saját, vagy távoli földi) infrastruktúrára telepített rendszer, mely egyszeri örökös lincenc megvásárlásával érhető el.
Kersner Attila
kereskedelmi vezető