Microsoft Business Central

Vállalatirányítás felső fokon. A Microsoft vállalati folyamatkezelő rendszere

Miért DynaGo

A Microsoft Dynamics 365 Business Central új vagy régi? Mindkettő!

A Business Central a Microsoft Dynamics NAV rendszer utódja, amely mindent tud, amelyet a korábbi termék tudott, de alaposan áttervezték és kiegészítették annak érdekében, hogy a mai kor igényeinek megfelelő korszerű vállatirányítási rendszer legyen belőle.

A kizárólag saját szerverre telepített szoftverként működő Dynamics NAV-val (régebbi nevén Navision) szemben a Dynamics 365 Business Central már teljesen fel van készítve a felhős működésre is. Továbbá az új köntös egy olyan új fejlesztési technológiát is takar, melynek köszönhetően a rendszer folyamatosan a legfrissebb verzión tartható, így a funkcionális és technológai újításokat az ügyfelek azonnal élvezhetik.

Próbáld ki velünk!

A Microsoft Dynamics 365 Business Central új vagy régi? Mindkettő!

A MS Power Platformjának legújabb tagjai, a Power Apps és Power Automate a Microsoft által fejlesztett Mesterséges Intelligencia (AI) megoldást hozza közel az ügyfelek számára a vállalatirányítási rendszereken keresztül, felhőalapú adattárolás és az ún. Common Data Service-s használata mellett. Nincs szükség a továbbiakban az ERP rendszerbe fejleszteni bonyolult folyamatokat és speciális funkciókat.

Könnyen kezelhető, költséghatékony és felhasználó barát alkalmazások alakíthatók ki segítségükkel, akár mélyebb fejlesztői tudás nélkül is, de a tervezésben vagy a kivitelezésben a Dynago is segítséget nyújt.

Próbáld ki velünk!

Miért DynaGo

A Microsoft Business Central ELŐNYE

Megbízható, bizonyított funkcionalitás

A Business Centrál mindazon funkciók, vállalati folyamatok kezelésére alkalmas, melyet a Microsoft Dynamics NAV-nál már megszokhattunk. Több évtizedes termékfejlesztés áll mögötte.

Hosszú távon üzemeltetjük

A Microsoft évente két hullámban ad ki új verziót, amely folyamatos újításokat tartalmaz. A DynaGO Naprakész szolgáltasával, Ön minden évben a legfrissebb verziójú rendszert tudja használni, és nem lesz szüksége 5-8 évente verzióváltási projektek megvalósítására.

Kompatibilitás

A Microsoft nem termékeket fejleszt, hanem egy ökoszisztémát, amelynek egy eleme a Business Centrál. Ezek a részek viszont teljesen együttműködnek egymással. Így a Business Centrállal Önnek lehetősége van kapcsolódni a Microsoft Platform más elemeivel, különösen a Power BI – önkiszolgáló üzleti intelligencia rendszerrel, a Power Apps – egyedi aplikáció készítő alkalmazásával valamit az O365 – Office termékeket tartalmazó porgram csomagjával.

Lássa tisztán vállalata teljes üzletmenetét!

Hozzon tájékozott döntéseket!
Kösse össze számviteli, értékesítési, beszerzési, leltári, és ügyfélkapcsolati adatokat, és jusson pontosabb képhez saját vállalkozása teljes működését illetően. Rajzoljon valós idejű képet pénzügyi teljesítményéről a beépített Power BI kezelőfelület segítségével.

Gyorsítsa fel a pénzügyi zárást és jelentéskészítést!
Automatizálja a követelések és kötelezettségek kezelését, és vezesse össze bejövő – kimenő számláit, hogy gyorsabban és pontosabban készíthesse el a pénzügyi zárást és a jelentéseket, a törvényi megfelelőség megtartása mellett.

Optimalizálja a készletszinteket!
Használja a beépített intelligenciát, hogy megjósolja mikor és mit kell feltölteni. A dinamikusan frissített készletszintek segítségével csak azt kell megrendelnie, amire tényleg szüksége van.

Használja ki az értékesítési lehetőségeit, csökkentse a hiányt!
A készletmennyiségek, az átfutási idők és a szükséges beszerzési dátumok automatizálásával megfelelő készletmennyiséget képes fenntartani, valamint esetleges hiány esetén helyettesítő termékeket is javasol a rendszer. Akadályozza meg a felesleges vagy engedély nélküli beszerzéseket a jóváhagyási munkafolyamatok használatával.

Növelje az értékesítés hatékonyságát!
Gyorsítsa fel az árajánlatadástól a kifizetésig tartó folyamatot. Reagáljon gyorsan az értékesítést érintő kérésekre, kezelje a szervizigényeket, és fizetési folyamatokat – mindent az Outlook alkalmazáson belül.

Nyújtson kivételes szolgáltatást ügyfeleinek!
Szerezzen átfogó képet a szervizfeladatairól, munkamennyiségről, és alkalmazottai készségeiről, hogy hatékonyan szervezhesse ki a feladatokat és felgyorsíthassa a munkavégzést.

Kezelje az előrejelzéseket az optimális teljesítéshez!
Az értékesítési előrejelzések és a várható készletfelhasználás használatával automatikusan létrehozhat termelési terveket és beszerzési megrendeléseket.

Érje el az optimális termelési szintet!
Számítsa ki és optimalizálja a gyártási kapacitást és az erőforrásigényt, hogy javítsa a termelésütemezést és megfeleljen az ügyfélkövetelményeknek.

Maradjon a tervezett költségvetésen belül!
Menedzselje projektjeit az időnyilvántartások, valamint a fejlett költségkimutatások együttes használatával. Fejlessze, módosítsa és vegye ellenőrzése alá költségvetését a projektek jövedelmezőségének biztosítása érdekében.

Elemezze projektjei teljesítményét!
Projektjének valós idejű státusz, nyereségességi és erőforrás-felhasználási kimutatásából hatékony döntéseket hozhat.

Milyen formában érhető el?

SaaS – szoftver szolgáltatásként

A BC teljesen felhőben üzemeltetett változata. Ebben az esetben a Business Central havidíjas licenc konstrukcióban érhető el, amely tartalmazza a rendszer használatának díját, és a mögötte lévő teljes infrastruktúra költéségét.

Ezt a verziót ajánljuk Önnek, ha:

  • Elfogadja a teljes mértékben felhő technológiára épülő rendszert
  • Igényli a magasfokú adatvédelmet és a többszörös (redundáns) adatmentéseket
  • Ha nem szeretne saját infrastruktúrát vásárolni és üzemeltetni
  • Ha kedvező árak mellett, hosszabb távra szeretné lekötni a licencszámokat
  • Ha infrastruktúra beruházási költség nélkül, inkább az operatív költségeket preferálja

Amit mérlegelnie kell:

  • Felhős rendszer esetén félévente kötelező a BC rendszer főverzió, a lokalizációs csomag, illetve a kiegészítő, add-on megoldások frissítése
  • Az új funkciók elsőként mindig a felhős konstrukcióban jelennek meg, és számos újdonság (Copilot-AI támogatás, adatok szerkesztése direktben Excelben) elérhető, vagy sokkal egyszerűbb módon alkalmazható felhős rendszer esetén

On premise – helyben telepített rendszerként

Ez a megoldás egy helyi (saját, vagy távoli földi) infrastruktúrára telepített rendszer, de emellett maga a licenc havidíjas formában érhető el.

Ezt a verziót ajánljuk Önnek, ha:

  • Több helyi rendszerhez kell kapcsolódni.
  • Ha az infrastruktúrát teljesen az Ön irányítása alatt szeretné tartani
  • Ha nagy méretű adatbázis növekedéssel számol a jövőben

Amit mérlegelnie kell:

  • A teljes infrastruktúra kialakítása, üzemeltetése, mentések, adatvédelmek biztosítása az Ön felelőssége.
  • Nem kötelező a verziófrissítés, azonban az új funkciók megjelenése miatt évente 1 alkalommal javasoljuk a főverzió upgrade-et telepített rendszer esetén is.
  • A telepített rendszer esetén az egyedi fejlesztések megvalósítását is cloud-ready módon kell elvégezni, azonban telepített rendszer esetén külön fejlesztési objektumok beszerzése szükséges.
  • Legújabb technológiák (Copilot-AI támogatás, Power Automate, felhős Microsoft 365 funkciók) csak korlátozottan vagy egyáltalán nem elérhetőek.
Kersner Attila

Ha szeretne többet megtudni
szolgáltatásainkról lépjen kapcsolatba velünk!

Kersner Attila
kereskedelmi vezető