Dynago
  • DYNAGO-ról
  • Szolgáltatásaink
    • Rendszerkiválasztás, minőségbiztosítási tanácsadás
    • Rendszerbevezetés
    • Egyedi fejlesztés
    • Támogatás, support
    • Vállalkozz digitálisan!
  • Megoldásaink
    • Microsoft Business Central
    • Microsoft NAV termékcsalád
    • Microsoft D365 Finance & Operations, (Microsoft Dynamics AX)
    • Microsoft Power BI
    • Microsoft Power Apps
    • Microsoft 365 Office termékcsalád
  • Tippek
    • Blog
  • Karrier
  • Kapcsolat
  • MicrosofPartner
  • EU támogatás
  • Menu Menu

Összefoglaló a Dynamics 365 Business Central 2024 Release Wave 2 (BC25) kiemelt fejlesztéseiről

2024.12.13./in Cikkek /by dynago

A 2024-es második hullámú frissítés az Dynamics 365 Business Central számára számos új funkciót és fejlesztést tartalmaz, amelyek célja a kis- és középvállalkozások hatékonyságának növelése. Íme a néhány fontos pont ezek közül.

 

Általános

Teljes szöveges keresés

A Dynamics 365 Business Central 2024 Wave 2 (25-ös verzió) új keresési lehetőséget vezet be qa listanézetekben, lehetővé téve a régi „legacy” keresés és az új „modern” keresés közötti váltást. Az új keresés teljes szöveges indexelést használ, amely nyelvi szabályokon alapuló keresést biztosít, például a szórendfüggetlenség támogatását.

Az új teljes szöveges keresés rugalmasabb. Például, ha a termék neve „LONDON Swivel Chair” a demóadatokban, és a felhasználó „London chair” kifejezésre keres, a „legacy” keresés nem talál semmit, mert nincs pontos egyezés. Ezzel szemben a „modern” keresés megtalálja a terméket.

A „modern” keresés továbbá lehetővé teszi idézőjelek használatát a találatok szűkítésére. Erre is hozunk példát. Blue chair keresés esetén a rendszer minden olyan elemet listáz, amely tartalmazza a „blue” és a „chair” szót. „Blue chair” keresés esetén viszont nincs találat, mert a leírás „chair, blue” formátumú, hasonlóan a „legacy” működéshez.

Az alapértelmezett keresési módot a Funkciókezelés segítségével szabályozhatjuk. A helyszíni, azaz on-premises környezetekben az SQL Server Full-Text Search komponens telepítése szükséges.

 

Copilot

Az egyik legfontosabb fejlesztés ezen a téren az eladási sorok létrehozása. A Copilot bevezetése a Dynamics 365 Business Central rendszerben jelentősen felgyorsítja értékesítési dokumentumok létrehozását, csökkenti az ismétlődő feladatokra fordított időt, és javítja a termelékenységet. Az AI-alapú asszisztens különféle inputokat, például szabad szöveget vagy fájlokat értelmez, és azok alapján javaslatokat tesz értékesítési sorokra, ezzel növelve a hatékonyságot és az árbevételt.

A funkció nagy erénye a beviteli rugalmasság, ugyanis a Copilot különböző beviteltípusokat is elfogad, beleértve a szabad szöveget, fájlokat vagy előre meghatározott beviteljavaslatokat.

Emellett a rendszer képes az intelligens feldolgozásra is. A fejlett mesterséges intelligencia képességeit kihasználva a Copilot megérti a megadott bemeneteket, és azokat felhasználja értékesítési tételek javaslatára. Ez az intelligens feldolgozás megszünteti a manuális adatbevitel szükségességét, csökkenti a hibák előfordulásának esélyét, és időt takarít meg. Lássuk, hogyan működik mindez a gyakorlatban!

Ajánlatot kapunk egy táblázatot a vevőnktől, hogy ajánlatot kér az alábbi tételekre.

Megnevezés Mennyiség Mértékegység
BERLIN Guest Chair, yellow 50 PCS
ROME Guest Chair, green 22 PCS
TOKYO Guest Chair, blue 10 PCS
MEXICO Swivel Chair, black 10 PCS
MUNICH Swivel Chair, yellow 8 PCS
MOSCOW Swivel Chair, red 40 PCS
SEOUL Guest Chair, red 20 PCS
SYDNEY Swivel Chair, green 15 PCS

Az Eladási ajánlaton a Copilot segítségével bemásoljuk a táblázatot.

A Copilot a szöveg feldolgozása és cikk beazonosítása után javaslatot tesz a létrehozandó sorokra.

Ezt elfogadva, megtörténik az ajánlati sorok generálása.

Az elemzési lehetőségek támogatása szintén jelentős újítás. A Copilot segíthet csökkenteni annak idejét, hogy felismerjük a trendeket és anomáliákat az üzleti adatokban, lehetővé téve, hogy egyszerű mondatban fejezzük ki az elemzést. Például úgy, hogy leírjuk, hogyan szeretnénk strukturálni az adat-elemzést, mint például: „Mutasd a beszállítókat helyszínenként, vásárlási összeg szerint rendezve”, így gyorsan megkaphatjuk az információkat, ahelyett, hogy az elemzési nézetek összeállításához szükséges kattintásokkal és billentyűleütésekkel töltenénk időt. Az alábbi példa kiválóan szemlélteti a funkciót.

Kérjünk cikktételek alapján, cikkenként egy összegzést a Beszerzés típusú sorokról.

A Copilot elvégzi a csoportosítást a kérésnek megfelelően.

A kérést tovább pontosíthatjuk, ha a tényleges költséget is kérjük hozzá.

A Copilot ennek megfelelően bővíti a kimutatást.

A számozási körök létrehozására is egyszerűbb lett. A Copilot segítségével gyorsabban hozhatunk létre és frissíthetünk számsorokat. A Generálás művelet megnyitja a Számsorozat generálása Copilot párbeszédpanelt, ahol egyszerűen megadhatunk egy utasítást új számsorozat létrehozásához vagy meglévő számsorok módosításához.

 

Több fájl egyidejű csatolása

Mostantól egy lépésben több fájlt is csatolhatunk egy rekordhoz Drag and drop módszerrel. Csak válasszunk ki több fájlt, majd húzzuk őket a fájlfeltöltési párbeszédpanelre. Ez a funkció előnyös az egy időben több fájllal dolgozó felhasználók számára, emellett az adatok szervezésének és hozzáférhetőségének javításával értéket teremt a szervezetek számára.

 

Projektet érintő újdonságok

Kiegészítő szöveg projekttervezési soron

BC25 verzióval további sorokat adhatunk hozzá a projekttervezési sorokhoz. Több kibővített szöveget is használhatunk, és hozzáadhatjuk azokat a dokumentumokhoz. Ezzel extra lehetőséget biztosíthatunk a fontos információk közvetítésére az ügyfelek, szállítók és alkalmazottak felé.

Így adhatunk hozzá például egy termékhez raktári felhívást:

Beszerzés rendelés projektről

A projektekből származó beszerzési rendelések létrehozásának folyamata hasonló ahhoz a funkcióhoz, amelyet az értékesítési területről már ismerhet. A folyamat lehetővé teszi beszerzési rendelések létrehozását közvetlenül a projektből. Ugyanazt az algoritmust használja, mint a Rendeléstervezés munkalap, ami azt jelenti, hogy nem igényel bonyolult beállítást az ajánlások elkészítéséhez, de elég intelligens ahhoz, hogy elemezze a keresletet és a kínálatot a szükséges cikkekre vonatkozóan.

 

Szervizt érintő újdonságok

Szerviz dokumentumok archiválása és iktatási funkció

A szervizdokumentumok gyakran változnak az életciklusuk során. Az archiválás lehetővé teszi a szolgáltatási adatok visszamenőleges ellenőrzését a verziókezelés révén.

A szolgáltatáskezelés archiválási lehetőségei hasonlóak az értékesítési és beszerzési területekről már ismert funkciókhoz. Beállíthatja a dokumentumok automatikus archiválását is. Az automatikus archiválással a Business Central létrehozza az archivált dokumentum új verzióját, ha a szervizajánlat vagy a szervizrendelés törlésre kerül; ha a szervizrendelés könyvelése megtörténik; vagy a szervizajánlat konvertálásra kerül megrendeléssé.

Emellett a Szerviz szerződés iktatás funkció is bővült. Eddig csak a szervizszerződésről volt elérhető az archivált vagy iktatott verzió, az új funkciónak köszönhetően viszont már listanézet is elérhető az összes iktatott szervizszerződésről.

 

Előfizetéses számlázás

Az előfizetéses számlázás lehetővé teszi, hogy ismétlődően számlázzunk a szerződésben meghatározott szolgáltatásokért. Az integrált, rugalmas számlázási modellek számos előfizetési modell forgatókönyvet támogatnak az árképzési modellekhez, az árkezeléshez, a megújításokhoz, valamint a számlázási időszakokhoz és gyakorisághoz.

Az előfizetéses számlázás használata átláthatóbbá teszi a folyamatokat a kezdeti eladási ajánlattól az ismétlődő számláig. Minden információt egy helyen tárolunk, így mindig áttekintést kap a szerződéskezelésről. Ugyanakkor csökken a manuális munka, mivel egyszerűsítheti és automatizálhatja a folyamatokat.

Az előfizetéses számlázásról később részletesebben is írunk.

 

Kiemelt kép forrása: Unsplash

Tags: ERP, ERP-rendszer, felhő, felhő alapú ERP rendszer, felhő alapú megoldások, felhőalapú szolgáltatás, felhőrendszer, felhőtechnológia, Microsoft Dynamics 365 Business Central, mobil alapú ERP-rendszer, mobil ERP-rendszer, vállalatirányítási redszer, vállalatirányítási trendek
Bejegyzés megosztása
  • Megosztás Facebook
  • Megosztás Twitter
  • Share on WhatsApp
  • Megosztás Pinterest
  • Megosztás LinkedIn
  • Megosztás Tumblr
  • Megosztás Vk
  • Megosztás Reddit
  • Megosztás emailben
https://dynago.hu/wp-content/uploads/2024/12/sunrise-king-NK-cB-l1cv0-unsplash-1-scaled.jpg 1440 2560 dynago https://dynago.hu/wp-content/uploads/2021/08/logo_szines_340px.svg dynago2024-12-13 17:55:472024-12-13 17:55:47Összefoglaló a Dynamics 365 Business Central 2024 Release Wave 2 (BC25) kiemelt fejlesztéseiről
Ez is érdekelheti:
Az Azure AI OCR és a Business Central integrációja: A vállalati digitalizáció új szintje
Mi kell ahhoz a Megrendelőtől, hogy jól működő vállalatirányítási rendszere legyen
Mennyire zöld a felhő?
Felhő, AI és sikeres bevezetés: ki marad talpon a digitalizációs versenyben? – Kulcsár Melinda a Norex ERP Podcastben
Földről a felhőbe: így válthat hatékonyan a Business Central online verziójára
Egy lépéssel közelebb a jövő üzleti világához: végre elérhető a Copilot a Business Central magyar lokalizációjában
Miért válasszunk Saas-t, avagy hogyan mentesüljünk a telepítés és konfigurálás terhei alól?
ERP-rendszer: honnan tudjuk, mikor jött el a frissítés ideje ?

Legutóbbi bejegyzések

  • Felhő, AI és sikeres bevezetés: ki marad talpon a digitalizációs versenyben? – Kulcsár Melinda a Norex ERP Podcastben
  • Beágyazott Power BI a Business Centralban: a Project Yellowstone új alapokra helyezi helyezi a riportálást
  • Egy lépéssel közelebb a jövő üzleti világához: végre elérhető a Copilot a Business Central magyar lokalizációjában
  • Az Azure AI OCR és a Business Central integrációja: A vállalati digitalizáció új szintje
  • Összefoglaló a Dynamics 365 Business Central 2024 Release Wave 2 (BC25) kiemelt fejlesztéseiről

Kategóriák

  • Cikkek
  • Uncategorized @hu

Címkefelhő

adatbiztonság AI Azure Business Central digitalizáció digitális transzformáció dynago DynaGo Hungary ERP ERP-rendszer erp bevezetés felhő felhő alapú ERP rendszer felhő alapú megoldások felhőalapú szoftver felhőalapú szolgáltatás felhőrendszer felhőszoftver felhőtechnológia FIRST LEGO League IT szektor kiberbiztonság Kulcsár Melinda mesterséges intelligencia mesterséges intelligencia ERP Microsoft Microsoft Business Central Microsoft Copilot Microsoft Dynamics 365 Business Central mobil alapú ERP-rendszer mobil ERP-rendszer Norex ERP Podcast OCR Optical Character Recognition programozás Robolabor Saas szoftver szoftververzió tehetséggondozás támogatás utánpótlásképzés vállalatirányítási redszer vállalatirányítási rendszer vállalatirányítási trendek

Adatvédelmi tájékoztató

Copyright 2021 Dynago

Földről a felhőbe: így válthat hatékonyan a Business Central online v... Az Azure AI OCR és a Business Central integrációja: A vállalati digitalizáció...
Scroll to top
Weboldalunk működtetése során a felhasználói élmény növeléséhez illetve a jobb kiszolgálás érdekében oldalunk “cookie”-kat használ. További információk
BeállításokElfogadom
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
  • English
  • Magyar